۱۳۸۷ دی ۱۳, جمعه

خیره سری

شنیدید میگن "دست پیش گرفته که پس نیفته" ؟ طرف تیریپ "کی بود؟ کی بود؟ من نبودم !" میاد با هزار تا جیغ و فریاد که کسی بهش نگه : آره بابا! تو هم اهلشی!
نمی دونم این جور آدم ها خودشون بلا نسبت شما خرن یا بقیه رو خر فرض می کنن(بلا نسبت شما دوست عزیز )
سر این قضیه غزه و... به اندازه هزار سال تجربه مردم شناسی کسبیدم! جان ِ شما !
داستانهایی عبرت آموز...اوففففففففففففف.... یاد گرفتم که نگووو॥باور کن کتاب میشه نوشت!شایدم مقاله!ما که دست به مقاله نوشتنمون در دروس تخصصی رشته دانشگاهیمون خوبه। ی بارم تو این جور مواضع اعلام حضور کنیم। اصولا تو این دنیا کی به کیه؟ چی به چیه؟ تازه مدرک تحصیلیم که از جناب وزیر کشور سابق هم علمی تره। ولله ِ به خدا !
از همه این لفاظی ها که بگذریم....آآآآآآِِ امروز چشمام داغ کرد وقتی نوشته بلاگی ی بنده خدایی رو خوندم...... به علی(ع) مردم روووو دارن کیلو کیلو که سهله بگو چندین تُن!
عین باد کنک می مونه طرف॥هر چند وخ ی بار می ترکه... اوفففف پر سر و صدا ولی تو خالی!
تو بلاگش داد و بیداد که آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآیی اهل عالم ! به داد اسلام و غزه برسید। غزه و اسلام دو تایی با هم از دس رَففففف!!!!!
و از این حرف ها کمی با آب و تاب و.........॥ کجاش با مزه اس؟ این تشر زدن هاش که می ناله از بی دینی انقلابیون دین مدار و بی غیرتی غیوران ایران زمین و....
هیش کی فکر نکنه। میگه ای ول! دمت گرم و دلت خوش باد! بابا با غیرت! بابا مسلمون! ای ول... تازه خدا نکنه جو گیرم بشی॥میری تو این نخ که ما هم بیایم زیر علمت। کجا سینه می زنی عزیز؟ و....
نیرو مُف... جوون مُف.... عزم مُف॥ تو بیا به کار بگیر !
حالا اصلا به روی خودم نمیارم که طرف هیچ غلطی برای غزه نکرده بماند। اگه زیر آب کسایی که برای غزه جوون و مالشونو می ذارن نزده باشه خوبه। یا روحیه افرادی که خالصانه پا گذاشته به میدون ِ اراده و ایمان خراب و داغووون نکنه و بعد هم کلی سر کج و قیافه مظلوم که عمرا اگه توو باورت جا شه " میشه برای این افراد این جور فکر کرد که : بویی از انصاف و جوانمردی نبرده ؛آ چه برسد که پیرو راستین آن نازنین یار (ره) و این عزیز علمدار باشه!"

***
شاید نفهمی چی گفتم ! که حق با شما دوست عزیز است॥ این ها رو مقدمه چینی کردم برای عقده ی دل ِ سوخته ی بعضی ها...که باید وا میشد و میشه!
لحن کلامم عوض شد ؟ اونم میگیم : بله! ॥چرا که واسه بعضی بی مروت ها حرف زدن با قلم ادب نا سزاست به ساحت ِ مقدس ِ احترام و حرمت!
خطاب به کیا بود؟
اسم می خوای؟
لینک بلاگشو می خوای؟
میدم چشم! به وقتش...اونم چشم!

۲ نظر:

Zahra گفت...

mifahmametttttt!!!

Samaa گفت...

@ زهرا :
سلام !
تو خود ی خود زهرای منی ! آخیش راااااحت شدم :دی
می دونم ..شاید تنها کسی که بفهمه از بچه های نت که من چه می گویم؛ تو باشی ! نمی دانی چه بغضی مانده

بمب گوگلی غزه