۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه

نصر قریب..باذن الله تعالی

سالهاست ایستاده اید
سالهاست جهان شاهد مظلومیتتان است
اکنون پیروزی نزدیک است

حسبنا لله نعم الوکیل ! نعم المولاء و نعم النصیر
یا ذالجلال و العزة
انقذ المسلمین فی غزة
اللهم لا یرد لامرک
و لا یهزم لجندک
اللهم حرر المسلمین فی غزة
اللهم أنصر أخواننا المستضعفين في غزة
و خائفون فآمنهم
اللهم إنهم مكسورين فاجبر كسرهم
اللهم ارحم ضعفهم
و آمن روعهم
و فک اسرهم
واشفی مرضهم
واکشف کربتهم
و ارحم بنسائهم
و ارحم بایتامهم
و انزل
السکینة علیهم
و انصرهم على عدوك وعدوهم يا قوي يا عزيز
یا ناصر المظلومین!
انصر الصابرین فی غزة
نسئلک یا الهنا باسمائک الحسنی و صفاتک اولی
نسئلک بانّک انت الله لا اله الا انت
نسئلک یا الهنا لهم مدد من السماء
اللهم عليك باليهود الغاصبين الظالمین و المفسدین!
اللهم عليك بهم فإنهم لا يعجزونك
یا رب! نعوذ بک من شرورهم
اللهم لا ترفع لهم رایة
ولا تحقق لهم غایة
اللهم ! اصلح احوال المسلمین فی فلسطین و فی کل مکان
والف بین قلوبهم و اخرجهم من الظلمات الی النور
من الذی دعائک و حرمت؟
اللهم منا الدعاء ومنك الاجابة...
اللهم استجب
اللهم استجب
اللهم استجب
اللهم استجب
یا الله و یا الله و یا الله
بحق محمد (ص)و آل محمد (ص)
*********************
پن: اصلا درست نیست بحثش ! می دانم ! جایش نیست ! می دانم !و.... می دانممی دانم
ولی چه می شد شیعه باشید؟ تا در قنوت دعاهایم خدا را به عزت فاطمه(س) قسم می دادم و یا حضرت (س) را به محبت پدرش سوگند می دادم که دست فرزندانش گیرد ؟مثل دعاهایم در جنگ سی و سه روزه ی چیزی تو گلوم گیر کرده بود باید می گفتم د ِ ق می کردم اگه نمی گفتم !شرمنده

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بسم الله
سلام و رحمت الله
خیلی به ذهنم رسیده مطلبتون رو در مورد بمبهای شیمیای و ارتباطش با غزه رو بزارم اینجا
basijvama.parsiblog.com
با این سرآغاز:
و اینهم نوشته ای از یکی از دوستان اندر وقایع غزه
...ترو خدا نگید نه!!و اینکه این یکی از دوستان کاملا سری باقی میمونه وبه کسی آدرس اینجارو نمیدم
یاحق
زود خبرم کنید

Samaa گفت...

@ دوست :
سلام.
با نام و بی نام می توانید بگذارید
فقط تا آن گزارش نوشته و منتشر نشود ؛ گوئی کاری انجام نشده
چرا قسم می دهید؟

بمب گوگلی غزه