۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

آقای سپاه !

سپاه باید پشت مردم باشد .

اصل مردمند .

ارتش هم باید پشت مردم باشد .

ارتش و سپاه باید بگویند : جانم فدای مردم !

اگر بگویند جانم فدای رهبر انحراف است !

اصل مردمند .

رهبر هم جانش فدای مردم است .... ما همه برای مردمیم !

سپاه باید از حقوق مردم دفاع کند . پشتیبان مردم باشد .

اگر بگوید جانم فدای رهبر ؛ که این می شود همان زمان شاه

پس مردم برای چی انقلاب کردند ؟

(حضرت امام خمینی(س). صحیفه نور.جلد سوم )

***********

آقای محترم سپاه !کاری به انحرافت و درجه اش ندارم ؛ حتی کار به خیانت های مکرر در مکرر به امام (س) و راه امام (س) و مردم هم ندارم !اما باور کن امام مردمش را خوب می شناخت که این طور گفت ! گارد جاویدانی مگر ؟!

فاعتبروا یا اولی الابصار !


----
پ.ن:هنوز که هنوز است آرم سپاه امام(س) برایم عزیز است !

۲۳ نظر:

خانم معلم گفت...

سلام
به آرم اشاره ای کرده ای ... در جریان تصادف وحشتناکی که سال 64 در اهواز داشتم خواهرم به اعتبار همین آرم سپاه دست به دامن یک سپاهی شده بود ( چون اعتبار داشت ) برای نجات من... میدانی تحصیل کرده دانشگاه امام حسینم ... با سپاهیان زیادی همکلاس بوده و یا از اساتیدم بشمار میرفتند ... بسیار در بسیارشان هنوز همانند که بودند و تنها عده ای از ایشان حرمت نام و آرم را نگاه نداشته و اینچنین دل امام را خون و دل دشمنان را شاد کرده اند ....

Samaa گفت...

@ تنها :
سلام عزیزم!
تصادف چی شدین؟ طوری تون شده بود ؟کسی طوری اش شده بود؟وسط جنگ تصادف داشتید ؟
به قول فیلم "لیلی با من است " خط مقدم اهواز ! :دی
بلی..بلی.. خدا توفیق دهد این دانشگاه را..برای خودش پاتوقی است یعنی ها !
بگذریم !
اون ور ترش دقت کردید بسیج ناحیه جمارانه..پایگاهشونه..و حتما می دانید بسیج ناحیه جماران با کاور بسیج جماران و رسما با باتوم های آرم خورده تو کتک زدن ها و جنایات بودند..اصلا پایه بودند حسابی ..کمر بسته به قتل مردم... ی چیزی میگم..ی چیزی می شنوید..بگذریم !
عجب جای با صفایی است خدائی :دی
بله..بله..بدنه سپاه را اگاهم که ... شر درست نکن خانوم جان! جفتی با هم میریم اوین اون وخ کی برامون کمپوت یا ساندیس بیاره ؟ :))
نیس خیلی ملاقاتی میدن..من نگران کمپوت هام :دی
آرم سپاه که هیچ...خود سپاه امام هنوز عزیز است..بدنه سپاه هم که... منتهی...
متاسفانه
خدا هدایتشان کند و اگر نشدند به درک واصلشان گرداند !..خدا همه مان را هدایت کند
بهترید ؟

امیرحسین گفت...

امروز (13 آبان) هر کس که از کریمخان رد شد، جا داشت که با خود زمزمه کند:
در بهار آزادی، جای گارد جاویدان خالی

امروز فهمیدم باتوم را نباید به پر و پای طرف بزنی که فرار کند. باید توی سرش بزنی که ضربه مغزی کند و بفهمد یک من حق مسلم معامله شده با شیطان بزرگ سابق، چند من مهرورزی می دهد.

خانم معلم گفت...

سلام عزیزم
بخش نظراتت دیروز اصلا باز نمیشد ...کلی کلنجار رفتم ! ... آره عزیز وسط جنگ امیدیه اهواز بودم و درست به محض رسیدنم هواپیماهای عراقی حمله کردند و بمب ریختند و آب و برق با هم قطع شد وسط تیر ماه اونم اونجا بدون فن و تهویه و آب !!... آره عزیز خیلی چیزا دیدم برای همینه که دلم می لرزه وقتی فکر می کنم بعضی ها دارن چه جوریه از این آب گل آلود ماهی می گیرن ....
خدا هر کسی رو در هر لباسی که هست و قصدش خیانت به مردم و این آب و خاک و دینه یهو بی معطلی از زمین بر داره .... هیچ فرقی هم نمیکنه ....پارتی بازی هم ممنوع!

خانم معلم گفت...

سلام سما جان
باز که نیستی ... به پیامکم هم جوابی ندادی ... انقدر شور به دل ما نینداز دختر ... کجایی ؟ !...

امیرحسین گفت...

سپاه ما سپاه آسمانی بود. از وقتی که زمینی شد منحرف شد. من متنفرم از آرم سپاه ظلم. اما آرم سپاه امام را دزدیه اند برادر
یاحق

محمد مهدی گفت...

سلام
پست قشنگی بود خلاصه و کامل و دارای نکات خوب
اما خانم بزرگوار و عزیز تقاضای به درک واصل شدن زیبنده یه خانم محترمه ی مومنه ی اصلاح طلب نیست. میدونم عصبانی شدین بهتر فقط دعا کنید نفرین کار پسندیده ای نیست.
خدایا به این خانم محترمه دلسوز تحمل و صبر و موفقیت عطا کن.

رندبازاری گفت...

سلام
چهارشنبه هرچه تلاش کردم بخش نظرات وبلاگ را باز کنم موفق نشدم. گوگل را کلاً بسته بودند به تبعش بخش نظرات بلاگ‌اسپات بسته بود! کارشان به کجا رسده که جیمیل را هم فیلتر می‌کنند!
بگذریم. من مهندس عمرانم و به دلیل رشته‌ام بالاخره با مسائل پروژه‌های عمرانی در این مملکت سر و کار داشته‌ام. یک روزی می‌نالیدیم که بخش دولتی اجازه‌ی رشد به بخش خصوصی نمی‌دهد، امروز با ورود برادران سپاه به اقتصاد ناله می‌کنیم که بخش نظامی به بخش دولتی هم اجازه رشد نمی‌دهد. وقتی به رقم‌های پروژه‌ها دقت کنید متوجه می‌شوید که چرا برای این جماعت اینقدر خون ریختن ساده است. دنیا بدجور زیر زبانشان مزه کرده است.

Samaa گفت...

@ امیر حسین :
آقای امیر حسین خان محترم!
گارد جاویان جنایات خود را داشته... جنایات سپاه هیچ از جنایات گارد جاویدان کم نمی کند که بیائیم بگوئیم :
در بهار آزادی (!!!) جای فلانی خالی
اما این که حضرت امام فرمودند می شود زمان شاه؛ منظورشان همان گارد جاویدان و.. است !چرا که می دانستند اگر چنین شود...چنان جنایاتی به بار می آید و می دانستند این مردم..مردمی نیستند که در مقابل جنایات نایستند... و همان می شود که با شاه و هم دستانش شد!
سیزده آبانی تاریخی بود
...

Samaa گفت...

@ تنها :
سلام عزیزم!
شرمنده... دروغگو خائن است و خائن ترسوست و ترسو سه نقطه ... :دی
خود گوگل هم مشکل جهانی داشته...
البته آقای مخابرات پاشو گذاشته بود رو سیم و بر نمی داشت :دی
ولی من هنوز نفهمیدم چه جوری تصادف کردید..چی شد که تصادف کردید ! و... خدا قوت رزمنده ! :)
خدا پارتی بازی نمی کنه... مهلت می دهد همین !
شرمنده روی ماهتان هستم!
نشد هم که ببینمتان لا اقل بگیم دیدیم و رفتیم..دیدیم و...

Samaa گفت...

@ امیر حسین :
سلام دوباره !
سپاه ما اگر هنوز به آرمانهای حضرت امام باز گردد کامل سپاهی آرمانی و آسمانی است.عمق جان سپاه با ظلم نیست!من سعی می کنم تعمیم ندهم چند حرکت را به کل سپاه و نظریه چند نفر را به کل عزیزان ! و...
عرض کردم سعی می کنم چنین بپندارم و سعی می کنم این پندارم را به ایمان و اعتماد پیوند بزنم و این اعتماد و ایمان را به یقین مبدل سازم و این بار خود سپاه با همان آقایان برخوردی قانونی کند و انان را به مجازات خودشان برساند و تشری بزند و حکمی قطعی صادر کند برای جنایات تا این یقین به قلب مردم ایران زمین هم برسد .
راه امید همیشه باز است
تا همیشه
تا خدا هست
اما باید حرکتی هم دید که نشانه هایی را در بر شود !
خود آقایان هم باید بخواهند که مردم ایمان بیابند که حرکت و جنایاتی چند... به خود حلقه ای محدود در سپاه است و لا غیر و...

Samaa گفت...

@ محمد مهدی :
سلام آقای سامع!
خوش امدید !
هیچ وقت ادعای اصلاح طلبی نداشته ام..چون نیستم !
اما در مورد به درک واصل کردنشان... ولله وعده قرآن است که خداوند به ظالمان روی زمین که هدایت نمی شوند مهلتی می دهد تا ظلمشان را بیشتر کنند تا خداوند غذابشان را بیشتر کند و... به درک واصل شدن این عده را من با لحن خودم عرض نکردم.
اما اگر منظورتان این است که صراحت بیان قرآن پوشیده شود با لحن بخشش و رحمانیت خداوند...خب.. خدا که این عده را که مشخصات داده چنین لحنی قائل نشده.من قائل شوم ؟!
باز هم حرمت شما واجب... چشم !
خداوند عذاب دنیوی و اخرویشان را بیفزاید ! خووب است آیا ؟ :دی
نفرین...ولله نفرین از نظر لغوی در فارسی یعنی :
نه + آفرین
در شاهنامه هم که نگاه کنید... نفرین را چنین به کار می برد
حالا شما منظورتون کدومه؟این نفرین ؟یا دعایی که خیر نباشد ولی به حق باشد ؟
در ضمن نفرین نبود.. دعا برای تحقق وعده خداوندی بود
باز اگر تصور زشتی است..امر بفرمائید..تصحیح کنم
دعایتان قشنگ است و این روز ها نیاز مبرم دارم
آمینش را بلند می گویم

Samaa گفت...

@ رند بازاری :
سلام
اگر موجب زحمت شده ام..شرمنده..این جا از چهارشنبه هر کس کامنت گذاشته اینو تذکر داده... من بی تقصیرم ولی باز عذر تقصیر که خواننده های وبلاگ را عصبی.. خسته...یا معطل کردم!
قدم رنجه فرمودید جناب شاعر مهندس...ترجیحا شما را در کسوت شاعری ببینم بهتر است!نه؟
بله وارد شدن شدن به بدنه اقتصادی مملکت و در دست گرفتن اکثر صنایع یا تولیدات و... و این روزها که مخابرات نبود که انهم اضافه شد و..را می دانم
سدسازی...پوشاک..خوراک...مخابرات...کارخانه های صنعتی...بانک داری... و...
سپاه اگر بخواهد برود گوگوریو (همون جومونگ خودمون :دی ) تاسیس کند مملکت در مقابلش می شود بویو اونم بدون امپراطور ! نه ؟ :دی
دارندگی برازندگی است آقا ! :دی
سردار محصولی ها زائیده این سپاه بعد از امام (س) فکر می کنید کم الکی است ؟ :دی
تازه جشن تولدش مبارک است !
بنشین تا بزرگش کنند آقایان ! :))
بگذریم !
درب داغ دیده ما را بسته بگذارید
یاحق

مجنون جامانده گفت...

بنام خدایی که در این نزدیکی است !
عرض ادب خدمت خواهر خوبمان سما خانم گل که زود عصبانی می شه
آخه سما گرامی آرزوی مرگ برای کسی شایسته گلی مثل تو نیست .
(خدا هدایتشان کند و اگر نشدند به درک واصلشان گرداند... نقل به مضمون)
سما جان خاطرم هست در زمان جنگ همه در سپاه نظرشان عشق به مردم خوب ایران بود حالا دوران عوض شده.
نمی دانم ولی حقیقتا وقتی امام بود دوران دیگری بود ....منکه دلم برای اونروزها تنگ است.

مریم بانو هم اینجا نشسته و عارض است به سلام و ارادت.
سما جان ترا بخدا اگر دیر برای عرض ادب خدمت میرسیم بحساب بی ادبی مگذار این چند وقته خیلی هر دو گرفتاریم.
ولی این باعث کم شدن علاقه و کوچکی به درگاه تو نمی شود
امیدوارم که تو نازنین ما در وادی لایسمعون فیها لغوا ولاتاثیما الاقیلاسلاماسلاما باناز رحمان ورحیم سالم وسلیم ومســـــلم بمانی!
سبز باشی وآفتابی
امــا ســـلام

خانم معلم گفت...

سلام سما جان
خوشحالم که تا حدودی البته هستی ... حالا به قول خودت «زنده ای» هم کفایت می کنه !!... حدیث تصادف ما هم حکایتی داره برای خودش ...می بینمت و تعریفش میکنم ... اما رزمنده نیستم ...این افتخار نصیب ما نشد ...حسرتش بر دلمان ماند که ماند ...
منتظر دیدن روی ماهت هستم خیلی زود انشا ا... مخصوصا که انگار به خودت تعطیلی هم دادی و .....!!!!!!!
در پناه حق باشی

Samaa گفت...

@ مجنون جامانده :
سلام بر زاده زهرا(س)
دل به دل راه داره ها خدائیش..داشتم براتون کامنت می ذاشتم..وقتی فرستادم دوباره اومدم بخش نظرات وبلاگ دیدم نظر دادید!
خدائیش دروغ چرا..فکر کردم طوری شده که دیر می آئید و سر می زنید!خدارو شکر که چنین نبوده!
عصبانی سید ؟
چرا فکر می کنید عصبانی شدم.آنهم زود ؟عصبانی نیستم.
چرا برایم 32 کامنت امده که چی شده؟ تو که اهل نفرین نبودی؟و...
چرا واقعا؟چون همیشه جز حرف خوب نزده ام!؟جز دعا چیزی نگفته ام ؟چون جز خوب باشید و برادر..مسلمان باشیم و مومن... دوست باشیم و یاور چیزی نگفته ام !؟چون دندان روی جگر بوده ام تا حالا ؟چون لام تا کام هر سختی ای رفت یکی از هزاران گفته ام!؟مگر الان گفته ام ؟!نگفته ام... جز اینکه نمی خواهم ظالمی که افتخار می کند به بی شرفی اش...به بی غیرتی اش...به ظلم عیانش..به بی ناموسی اش..به نا مسلمانی اش..به آبروی شیعه بردنش..به... طبق وعده الهی اگر هدایت ناپذیر بود از روی زمین محوش گرداند و چون محوش گردانید او را دمی تامل ندهد و به همان وعده ای که داده عمل کند و به درک برود ؟
این زیاد است سید ؟
زیاد است این جمله ؟آنهم در کامنت یک پست نه در پست !؟
باید همیشه برایشان دعای هدایت بخوانم؟که خوانده ام...پیشش خوانده ام.."اگر" گذاشته ام !
این عصبانی شدن است سید ؟
زود عصبانی شدن است ؟
آروزی مرگ !؟ ولله قسم در تمامی عمرم جز دو نفر که یکی اش شارون بوده و دیگری صدام که باعث نیمی از گریه هایم شده آرزوی مرگ نکرده ام !
برای افراد آرزوی مرگ نکرده ام..من اسم پست را "آقای سپاه"گذاشتم سید!
حتی فشار و هجمه ظلم ها باعث نشده که مرامم برگردد!..من خطاب به قشر نوشته ام..خطاب به یک ایده پیاده سازی شده که نشود انشاءلله ...یک ایده که مبادا مثل سرطان به جان سپاهمان بیفتد !.... به یک نوع تفکر ! نه فرد!
باز می آئید می گویئد آروزی مرگ نکن !؟برای چی؟
از ساحت ادب کم می کند قصاصی که خدا خود دستورش را داده و وعده ای که خود قولش را داده ؟
شما دیگه چرا سید ؟
...
باور کنید تا همین زمستان سال پیش..تا همین چند ماه پیش هر وقت از روبه روی مرکز گزینش سپاه بهارستان رد می شدم آرزو می کردم که پسر بودم و لباس سپاه تنم می کردم!
این تنها موردی بوده در تمام عمرم که آرزو می کردم و جنسیتم مانع آرزویم می شد !
الان...دستم می لرزد وقتی طرف تقویمی می روم که آرم سپاه رویش دراد و به ناچار تقویم سررسیدم است و کارهایم را در آن می نویسم و این درد هر روز تکرار می شود!
...
مریم بانو خوبن؟خسته نباشن!سلام برسونید
..نه چی چی سلام برسونید..بهشون بگید وبلاگ چی شد بانو ! :دی
در ضمن فقط بگید... :دی
عجب دعایی... دشمن برانداز :))
آمینش را هم می گفتید.حیف دعاست روی دست فرشته های بماند.ما که بگوئیم می کوبانندش روی سرمان.شما بگوئید :)

Samaa گفت...

@ تنها :
سلام
زنده بودنی که صد بار از هول مرگ بهراسی که زندگی نیست...گفتم که "زنده ام"زندگی کردنم با خداست !
امشب که..هیچی...
تعطیلی دادیم !!!!؟ دادیم !؟! من؟! ی دقه تو چشمام نگاه کن دوباره این جمله رو بگووووو.... حیف که نمیشهتو چشمام نگاه کنی عزیزم!
زندگی خرج داره...سر کار که باید بریم !:دی
الان چی؟
نمی خواین رزمنده باشید ؟
می خواین صبر کنید مهلت تمام شه..سفره رحمت خداوندی برچیده شه دوباره حسرت بخورید..خوشمزه اس! نه ؟:دی

رندبازاری گفت...

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند/چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند
سلام
ای بابا... بادنجان بم که آفت نداره! گوش شیطان کر حالاحالاها چیزیمان نمی‌شود... شما هم مواظب خودتان باشید، خیلی.
پست جدید هم خواهم نوشت...
سبز سبز باشید...
هو

محمد مهدی گفت...

سلام و سلامی چند باره
این کامنت دونیتون عجب محیطی شده همه نظر می دند و جواب می گیرند و دوباره پاسخ بهتر بگم تالار گفتگو
اینم از خوبی و دوست داشتنی بودن شماست.البته منم همینطور خیلی دوست داشتنی ام!

خانم معلم گفت...

سلام عزیزم
تون موقع که دوست و دشمن مشخص بودند ما رزمنده نشدیم ، حالا که توی انتخاب دوستمون هم موندیم !! ... بماند ...
ضمنا گفتم نعطیلی دادید که رعایت شما رو کرده باشم وگرنه میدونی که اگر به چیزی اطمینان داشته باشم از بیانش واهمه ای ندارم و در مورد تو که این اطمینان به صدق و صفات را صد در صد دارم پس ابایی از گفتن ندارم ... سلامت و در پماه حق باشی

Samaa گفت...

@ رند بازاری:
سلام
خب خدا را شکر !
حتما.انشاءلله
پیروز و سلامت و پایدار باشید

Samaa گفت...

@ محمد مهدی :
سلام
مرام ما در بلاگری پاسخ به همه کامنتها حتی در حد سلام است
به نظر یکی که زحمت می کشه و نظر میده و حرفی می زنه خیلی باید صاحب وبلاگ "چیز"باشه که جوابشو نده :دی
خ بعضا این جوابها را به اطلاع دوستان هم می رسانیم!
دوستان هم لطف دارند
از لطف و محبت دوستان است !
شما تاج سر ! بر منکرش ...ولله نُرم است که بگوئیم لعنت ولی شما حساسید رو نه آفرین(نفرین) ها میگیم هدایت خداوند جاری باد.خوبه؟:دی

Samaa گفت...

@ تنها :
سلام
من که دوستتونم..شما چی؟ :دی
بلی لطف شماست ما هم اگر چنین جواب دادیم برای به اطلاع رساندن به مابقی مراجعین بود بانو! :دی
زنده باشید

بمب گوگلی غزه