۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

برای کامنتهایتان

شش سال حبس تعزیری به جرم کامنتهای یک وبلاگ
این حکم یک دادگاه صالحه در مملکت اسلامی با قضاوت علوی است برایش
لطفا لبخند بزنید
و
بعدش
...
پ .ن :
یک سوال :
همه بلاگرهای دانشگاه شهید بهشتی حامی موسوی جرمشان کامنتدانی است ؟ البته می دانم این روزها پارک دوبل و اخلال در ترافیک و... جرمش 150 روز انفرادی و خدا می داند چند سال حبس و یا اعدام است ولی...
یکی دیگه اجازه هست؟ ... :
همه شش سال حبس می خورند یا به قول قاضی دادگاه عاطفه نبوی از 6 ماه حبس داریم تا اعدام ؟

قول که این آخری اش باشد :
فکر می کنید دوامتان چه قدر است ؟
مرگ عطایی است که خداوند هم به حکومت های ظالم می کند هم به انسانها ! و این یک سنت الهی است و "فلن‌ تجد لسنت‌ الله تبدیلاً و لن‌ تجد لسنت‌ الله تحویلاً" (43/فاطر) مبارکتان باشد...مبارکمان باشد ...
یک خواهش :
...
نداریم !
یک آرامش :
خبر را مانده بود چگونه بگوید..باید می گفت...یک جورایی مانده بود سر دلش ...مِن مِن کرد...بعد چشمهایش را بست و گفت !پشت تلفن...کمی مکث داشت صدای مادر...و بعد محکم گفت:راه جدش را می رود !مبارکش باشد!
یک بار یک عزیز جانباز که واقعا بوی بهشت می دهد در این اوضاع و احوال مملکتی ؛ با لبخند به من گفت : با ستاره ها چه می کنی ؟ به شوخی گفتم :حاجی !من کهکشان ستاره هایم!نمی بینی؟...خندید و گفت : تو نور خدایی نه ستاره که بازتابش! بغض دلم باز شد پیشش!چفیه اش را داد و گفت :این را حاج همت داده به من...بگیر!
شنیده ام در زندان "دعای خلاصی از بند"را پاره می کنند و بعدش مفاتیح به زندانیان می دهند !!!!

هیچ نظری موجود نیست:

بمب گوگلی غزه