۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

حال ما چون است ! چون دانی؟!


التماس دعاء

۱۱ نظر:

خانم معلم گفت...

سلام عزیزم
خوشحالم که شاید فقط وضع جسمانی بهتری داشته باشی ، گرچه فکر نمی کنم با این متن حالت خوب باشه !!! .... درگیری شاید با خودت ، شاید با دنیا ، شاید با زمین و زمان و روزگار ، با آدمهاش و ... نمیدونم فقط یادت باشه که خدا همیشه هست و امید ما در لحظات سکوت او فقط به خودشه و بس .

Samaa گفت...

@ خطاب به همه دوستان :
سلام بر همگی
از اینکه جواب دادن به کامنتهای پست قبل کمی بیش از معمول طول کشید شرمنده گل روی خدائیتان
حق شاهد است نبود شرایط پاسخ گویی و حتی بودن در محیط مجازی و حتی بودن در محیط حقیقی که...بگذریم.
دعایم کنید که سخت محتاجیم

مهاجر گفت...

من هنوز هم سر حرفم هستم بانو
مطالبت رو بفرست
ویرایش می کنم

امیرحسین ایرجی گفت...

دعات می کنم رفیق نادیده.
آن که خدا را دارد، چه کم دارد؟

Samaa گفت...

@تنها :
سلام خانومی من!
شکر
در سلامتی و خوشی مشکل این است که نمی شود گفت :"دوستان به جای ما"؛می شود؟
من سر درگیری با کسی و چیزی نداشتم ؛ ندارم و نخواهم داشت . کدام درگیری؟
خانم جان!واژه خوبی نیست درگیری ولی می فهمم چی میگید !بله بله..همین جوره !من نیز تنها او را دارم و بس !ما همه او را داریم و بس و من ایمان دارم که به سوال پاسخ گونه او ی قرآن او :"الیس الله بکاف عبده؟"
دعایم کن که سخت محتاجم

Samaa گفت...

@ مهاجر :
سلام ..یعنی ادل باید سر همون حرف وایسین نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد حتی ؟..یعنی بیشتر راه نداره دیگه ؟ :دی
مام که از خدامونه :دی
ممنون.چشم

Samaa گفت...

@امیر حسین ایرجی :
سلام.باور می کنید عمری است می خواهم به وبلاگتان سر بزنم ولی نشده است... آر اس اس اش را می خوانم از ریدر تا می آیم بروم سراغ نظر دادن حال جسمی مساعد نیست که دوامی آورد و نمی شود و دوباره همان تب و لرز که بعضی اوقات پس لرزه هم دارد گویا
توکل بر خدا
دعایم کنید

خانم معلم گفت...

دختر خوب سلام
مگه هنوز خوب نشدی ؟ این چه تب و لرزی که هنوز دست از سرت بر نداشته ، اگه قابل باشیم دعات میکنیم ...انشاا...که زود خوب بشی ... همه منتظر پست بعدی اند ...زود باش تکون بخور دختر ... قوی تر از این ویروس هایی

مهاجر گفت...

خب می بینم که هنوز خبری نیست
راستی! ایمیل وبلاگم را چک می کنم
این هم برای آن که نگید آدرس ایمیل ندادی

Samaa گفت...

@ تنها :
سلام عزیزم!
یک پست می زنم و همه را توضیح می دهم
قابل که هستید پیش خدا
پیش ما هم که عزیزید.مشکل چیست ؟ :دی
به جان عزیزم حالم بد تر از تکان خوردن است!
چشم
می نویسم ماجرای این مریضی را
دعایم کنید

Samaa گفت...

@ مهاجر :
سلام
حالا میام تو وبلاگت یا ایمیل توضیح می دهم
ما منتظر گردآوری مطالبیم هنوز تکمیل نشده آخه
نه ما که... استغفرالله.شمارو از دست نمیدیم که نمیدیم :دی

بمب گوگلی غزه