۱۳۸۷ بهمن ۱۳, یکشنبه

کاش ! ای کــــــــــــاش !


براتون اتفاق افتاده که حوصله هیـــچ کاری رو نداشته باشین .؟آن هم در اوج کار ها... تو اون لحظاتی که اوووف هوار و شونصد تا کار ریخته رو سرتونو و مسئولید که در زمان خاصی اون ها رو تحویل بدین..اونم به نحو احسنت.
براتون اتفاق افتاده که دلتون بگیره و ندونین که چرا و از کجا ؟ اونم وقتی که همه شادن و طبق روال هر روز و از نظر تاریخی و هنری و فرهنگی و قومی قبیله ای هیچ دلیل برای ناراحتی شما وجود ندارد ولی شما دلتون گرفته ؟
براتون پیش اومده که عجله دارید کاری رو تحویل بدین و همیشه خدا می تونستید تا ساعت 2-3 یک ضرب بیدار بمونید و فقط 2-3 ساعت بخوابید ولی درست روزی که باید بیدار بمونید تا به کارتون برسید شدیــــد خوابتون بیاد؟
براتون پیش اومده که ...
مهم اینه که برای من در حال حاضر پیش اومده.همین

۴ نظر:

Zahra گفت...

جاناسخن از زبان ما ميگويي:D

ناشناس گفت...

سلام
ای بابا!ای بابا!این حرفا چیه؟!آدم باید برنامه ریزی داشته و واسه رسیدن به هدف تلاش کنه..شیرینیه رسیدن به هدف همه ی سختیهای مسیر رو از بین میبره!خوب بسه دیگه!مادرم یادمه خیییییییلی بهم میگفت تو یه دریایی وقت داری!چرا شب امتحان تا صبح بیداری!این همه وقت داشتی!!
و این داستان ادامه دارد!دوباره ترم شروع شده و قول و قرارها با خودمون ولی بازم...
واقعا کی میخواد درست شه الله و اعلم!
یا حق

Samaa گفت...

@ زهرا :
سلام
به شمام که فارسی می نویسی و.. چی شد که حالا فارسی کامنت دادی خانومی؟ :دی
خوبه حد اقل ی نفر هم دردی کرد با هام.این جا ..یعنی تو خونمون... همه می خندن از دست من وکارام.. آره..آره..دقیقا..دقیقه نودی کار انجام دادن..من استادم تو این کار :دی
داشتم دق می کردم زهرا... آخییییییییییشششش ی نفر هم درد یافتیدم... میگم ها از خدا یچیز دیگه می خواستم :دی
زهرا بیا اینو به مامان اینا هم بوگو :دی

Samaa گفت...

@ نا شناس :
رنامه ریزی رو موافقم ولی خود برنامه ریزی هیچ فایدهای ندارد.مخصوصا وقتی پیچیدگی کارهایت دست خودت نیست.مخصوصا اگر گیر آموزشی بیفتید که اصلا بالکل برنامه تان را بهم بریزد.مخصوصا اگر مسئول چند بخش باشید.مخصوصا اگر..
البته همه اش بهانه اس آن هم از سر خستگی
برای کامنت گذاشتن چه مشکلی هست؟ الان که کامنت گذاشتید خب..دیر میاد بالا؟ نمی فرستد؟باز نمی شود؟ سرعتش کم است؟ چی؟
اینکه نوشتید نا شناس واقعا قشنگه ها.مگر مجبورید ؟ :دی

بمب گوگلی غزه