۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

گردیم ما آن شبروان اندر پی ماه نهان ...


اللهم نور قلوبنا بالقرآن 
و زین اخلاقنا بالقرآن
و اصلح امورنا بالقرآن
 وارحم شهداءنا بالقرآن
واشف مرضانا بالقرآن
واغفرامواتنا بالقرآن
و اد دیوننا بالقرآن
واحشر امامنا الخمینی مع النبین و الصدیقین بالقرآن
اللهم اجعل القرآن لنا فی الدنیا قرینا
و فی القبر مونسا و انیسا
و فی القیامة شافعا و شفیعا
و فی الجنة رفیقا و شفیقا
و علی الصراط نورا و دلیلا
و من النار سترا و حجابا
...

به مدد قرآن باشد تا آغازی دگر ...
------
پ.ن:
این هم اوفی بعهدکم مان اخوی ! خوب شد ؟ :-) ( رو نوشت خاص )

۴ نظر:

Samaa گفت...

هوالحق
سلام به همگی.
نمی توانم 426 نظر را منتشر کنم...می توانم بخوانم و سعادتی را طلب کنم از خدا که به تک تکشان پاسخ دهم :)
شرمنده این ایام ِ نبودنم و همه آزار و اذیت هایی که شاید شده باشید :)
می دانم وبلاگ فیلتر است همچنان :دی
بر این مورد هم حرف می زنم هم اقدامی معقول که انشالله خیر است :)
التماس دعا از همگی
یا حق

گناه مقدس گفت...

سلام
تولد دوبارتون مبارک
ایشالا همیشه درپناه قرآن
و ایضا روز دختر هم بر شما مبارک
اَاَاَاَاَ................ چهارصد تا کامنت
شوخی می کنید ...ای ول بابا
می گم دست برادرتون جناب رو نوشت درد نکنه باعث شد شما دوباره شروع کنید
ولی ای کاش یه جا دیگه شروع می کردید
هم به دلایل امنیتی هم اینکه اینجا یه غربت خیلی خاصی داره
من هروقت تو این مدت اینجا میومدم دلم بدجوری می گرفت
حالا حداقل یه دستی به سر و روش بکشید
...
دو بیت از یه شعر کهنه که البته در گلو شکست
اجازه هست که گاهی برادرت بشوم
که تا دوباره تو را خواهرم صدا بکنم
و گاه گاه به شعری حریر مهرم را
میان دست ترک خورده ی تو تا بکنم
....
با احترام دعوتید به یک شعر نسبتا سیاسی

Samaa گفت...

@گناه مقدس :
سلام
انشالله !
ممنون.عید شمام مبارک... :)
در پستی که درمورد فیلتر شدن این وبلاگ و چگونگی ادامه وبلاگ و..می نویسم حتما در مورد این کامنت ها هم می نویسم.
البته وبلاگ مشکل فنی پیدا کرده.علاوه بر اون این بلاگر نمیدانم چش شده که عکس و ویدئو جان م یکند تا آپلود کند :(
حتما! حاشیه های سمت راست وبلاگ را مرتب کردم ! لینکهایی افزوده شده.باز هم افزوده خواهد شد
غربتش به صاحبش رفته :دی ... شوخی بود.انشالله آنهم بر طرف می شود
کمی آب و جارو می خواهد.گرد گرفته..درست می شود.
...منون از شعر
راستی لینک وبلاگ بگذارید خب .من چه جوری بیام شعر سیاسی ؟

خانم معلم گفت...

سلام سما جان !

نمیدونم چی باید بهت بگم !
نمیدونم چه حسی داری !


من فقط اینو می دونم که هیچوقت فراموشت نکردم
همیشه باهات بودم وبه یادت ....


چند وقت پیش یکی از بچه ها به اسم سما اومد تو وبلاگم
دلم هوری ریخت پایین
... گفتم نکنه تو باشی ....

نبود ولی برای سلامتی ات دعا کرد

خدا رو شکر که هستی و سالمی
همین برام خیلی مهم
شاید بی باور تو .....

بازم خدا رو شکر که هستی .....

بمب گوگلی غزه